in.gr Επιστήμη

Pathfinder.gr Επιστήμη

Science magazine

Scientific American

Yahoo! Science News

Nature current issue

Powered By Blogger

Μα τον Άγιο


Το βατικανό χρειάζεται ένα θαύμα για να ανακυρίξει τον Πάπα Ιωάννη ΠαύλοΙΙ άγιο. Και ως εκ θαύματος μία καθολική γαλλίδα μοναχή δήλωσε ότι θεραπεύθηκε από την ανίατη νόσο του Parkinson επειδή προσευχήθηκε στον Πάπα. Θαύμα !!!

Τώρα αν ο Πάπας θα παίρνει παραπάνω σύνταξη τώρα που είναι άγιος δεν το γνωρίζω. Πάντως και εγώ μπορώ άνετα να ισχυριστώ ότι θεραπεύθηκα από οποιαδήποτε ανίατη νόσο για να ανακυρηχθεί οποιοσδήποτε παπάς άγιος αρκεί να μου δώσει ένα εξαψήφιο ποσό ευρώ. Χμμ δεν είναι κακή ιδέα...

2 comments:

Pedro said...

Λοιπόν Izi, να η ευκαρία που ψάχναμε για να βγάλουμε εύκολο και γρήγορο χρήμα... Το μόνο που μένει είναι να δούμε ποιος θα κάνει τον θεραπευτή και ποιος τον θεραπευόμενο!! Ελπίζω μόνο να μην μας κλέψει κανείς την ιδέα τώρα που το αναφέρουμε δημοσίως...

Επίσης να αναφέρω οτι αποδέχτηκα το invitation και τώρα είμαι και επίσημο μέλος αυτού του καταπληκτικού blog... Λίαν συντόμως θα δείτε και δείγμα της δουλειάς μου και της εμπειρίας μου με επερχόμενο post! Αναμείνατε στους υπολογιστές σας...

Unknown said...

Η ανακοίνωσή σου έδωσε χαρά σε όλη την ανθρωπότητα η οποία περιμένει ταπεινά τα posts σου!!!

Δεύτε λάβετε του Πέτρου τα posts !!!

Total Pageviews